بررسی تاثیرگذاری بازی‌ های فکری با نیازهای عصبی شناختی برای مغز

بازی یکی از محبوب ترین فعالیت های اوقات فراغت است. به عنوان مثال، 59٪ از آمریکایی ها بازی های ویدیویی انجام می دهند.

تماشای تماشای یک ویدیو یا خواندن کتاب، بازی‌های ویدیویی به دلیل کنترل کاربر، رقابت، سطوح و چالش‌ها، امکان اجرا و چالشی را فراهم می‌کنند.

این ویژگی‌های طراحی آباژور برای انگیزه‌های بازیکن در بازی‌ها هستند.

هدف بازی های آموزشی استفاده از این کیفیت انگیزشی بازی ها برای اهداف آموزشی مرتبط (کسب دانش و مهارت) است.

آنها شاخه ای از بازی های جدی هستند که آب انار گیری برقی به عنوان بازی هایی که سرگرمی، لذت یا سرگرمی به عنوان هدف اصلی خود نیستند تعریف می شوند.

حوزه های کتاب شامل تاریخ، مهندسی، زیست شناسی، ریاضیات و زبان است.

برای مثال، Re-mission با هدف بهبود دانش مرتبط با سرطان عملیات ریاضی را آموزش می دهد.

تعداد این بازی ها از دهه 1990 در صنعت و تحقیقات به طور تصاعدی یافت.

به بررسی اثربخشی بازی های آموزشی بازی دخترانه فکری از نظر پرداختند. این شامل 77 مطالعه با بیش از 5500 شرکت‌کننده بود و نشان داد که دانش‌آموزان و مهارت‌های بیشتری نسبت به روش‌های آموزشی مرسوم القا می‌کنند.

ابتدا، به طور خلاصه شواهدی را برای تاثیرگذاری بازی‌ها با نیازهای عصبی شناختی خاص برای سلامت مغز می‌کنیم. دوم، ما تأثیر مهمی در تجارب مرتبط آموزشی را بر سلامت مغز به تصویر می‌کشیم.

بازی‌های آموزشی همه چیزهای خاص شناختی آرکوپال و هم تجربه آموزشی را می‌سازد. با این حال، بر اساس دانش ما، در حال حاضر هیچ مطالعه ای وجود ندارد که پتانسیل آنها را برای سلامت مغز بررسی کند.

از این رو، در بخش، ما یک شناخت نابغه‌ای دو مرحله‌ای را می‌توان برای شناسایی بازی‌های آموزشی مناسب پیشنهاد می‌کنیم که باید در کارآزمایی‌های بالینی تصادفی‌سازی و کنترل‌شده آزمایش شوند.

  • منابع:
    1. Educational games for brain health: revealing their unexplored potential through a neurocognitive approach
  • تبلیغات: 
    1. تولید سوسیس های رژیمی با استفاده از رب گوجه!
    2. پرده ها حریم خصوصی بصری را فراهم می کنند
    3. پیدا شدن قدیمی ترین اره برقی در جنگل های آفریقا.
    4. پوشش ترافیکی که به ایزوگام متصل است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.