این کار تحقیقاتی در پاسخ به این سؤال است که در خرید اسباببازیهای آموزشی در مقایسه با سایر اسباببازیهایی که صرفاً روی اوقات فراغت متمرکز شدهاند، چه جنبههایی برای مصرفکنندگان مرتبطتر است.
این تحقیق تجربی بر روی یک اسباب بازی زرین تویز توزیع شده در اسپانیا توسط برند Educa (خانواده کانکتور، مرجع “من انگلیسی یاد میگیرم”) که پرفروشترین محصول برند خود در این زمینه است، تمرکز دارد و نحوه تصمیمگیری مصرفکنندگان در این زمینه را تحلیل میکند.
محصول در رابطه با سایر محصولات طراحی شده توسط رقبا.
این تحقیق به بررسی واکنش های مشتری در حین بررسی این محصولات می پردازد، فعالیت مغز ایجاد شده توسط جنبه های مختلف طراحی محصول و تاثیر آن بر انتخاب را اندازه گیری می کند.
هدف از مطالعه حاضر ارائه مدلی برای بهینه سازی طراحی بسته بندی اسباب بازی های آموزشی بود.
هدف این تحقیق با استفاده از تکنیکهای بازاریابی عصبی – توجه از طریق ردیابی چشم و احساسات با استفاده از پاسخ پوستی گالوانیکی – و همچنین تکنیکهای تحقیق کیفی، تعیین انگیزههای فرآیند خرید اسباببازیهای آموزشی است.
عناصر طراحی بسته بندی تجزیه و تحلیل شده عبارتند از: نام تجاری، خانواده محصول، نام اسباب بازی، سن توصیه شده، تصویر بازی، تعداد سوالات/موضوعات، و متون اضافی.
نتایج نشان میدهد که مهمترین عناصر جزئیات گرافیکی بستهبندی، به دست آوردن درک سطح تحصیلات بالاتر با توجه به سوالات بیشتر توسط بازی است.
ترکیب همزمان تکنیکهای کیفی نظارت شده با پاسخ پوست گالوانیکی (مطالعه کیفی عصبی) به نتیجهگیریهای اضافی اجازه میدهد تا با مصرفکننده نهایی محصول، از جمله یک مؤلفه اجتماعی برجسته زمانی که محصول به عنوان هدیه برای شخص ثالث خریداری میشود، هماهنگ شود.
اسباب بازی آن چیزی است که ساخته شده است، دست ساز یا صنعتی، که برای تحریک و همراهی با بازی طراحی و/یا تولید شده است (اسپینوزا، 2018).
هر فرد، صغیر یا بالغ، با کم و بیش پیچیدگی، می تواند یک شی را به مواد بازی تبدیل کند.
از طریق اسباببازی میتوانیم تخیل، خلاقیت، حرکت، زبان، حافظه و غیره کودکان را تحریک کنیم و به نیازها، سن و دغدغههای آنها توجه کنیم.
به این ترتیب، بازی کودکان را به شخصیتهای اصلی تبدیل میکند و هر جنبه مثبتی از شخصیت آنها را تقویت میکند (AIJU، 2019): ایجاد انگیزه در آنها برای بهبود یا ابراز احساسات، بیدار کردن کنجکاوی یا توانایی آنها برای خندیدن و تصور کردن، فراهم کردن زمینه یادگیری و تجربیات تعیین کننده برای رشد سالم و تربیت آنها به عنوان یک فرد.
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.